Tonchant - Sacchetti di tè di fibra di mais biologica PLA

U gruppu di ricerca è sviluppu di Tonchant hà sviluppatu materiali per sacchetti di tè cù un biopolimeru rinnuvevule à l'acidu polilatticu (PLA).A nostra fibra di granu (PLA) hè rinnuvevule, certificata compostable è senza plastica basata in l'oliu è rivoluzionarà a manera di cummercializà u vostru tè.

Fibra di mais biologica PLA
Stessa efficienza di cunversione cum'è i sacchetti di tè di materiale cunvenzionale cù credenziali ambientali aghjunte.
Completamente compostabile secondu a norma EN13432
Senza plastica fossile: l'agente liant hè Poly Lactic Acid;un biopolimeru
Oghje, ci hè assai attenzione à i plastichi in l'imballaggi è l'effetti sò in l'ambiente, in ultimamente, a nostra salute.

U muvimentu "Plastic Free" hè guadagnatu trazione cù i cunsumatori è ancu cù i cummercializatori è ancu i guverni.In u mondu di i materiali di sacchetti di tè, certi marchi sò stati pressati per cambià à materiali senza plastica da i so cunsumatori.

I filtri ultrasonici è termosaldabili di Tonchant
Introducemu a prima rete di filtri per bevande fatta da materiali 100% rinnuvevuli.

Questa tela ligera è di filamenti fini hè fatta da l'acidu polilatticu (PLA) è presenta un ligame puntuale in rilievu o un mudellu di tela di cesta.

U so odore è u gustu neutru, è a trasparenza alta, facenu ideali per una larga varietà di tè neri è specialità è infusioni.Hè ancu unu di i primi à esse cumpletamente compostable.

Regulamenti
Tutti i materiali usati per fabricà sti gradi sò certificati in cunfurmità cù u regulamentu US FDS 21 CFR176.170 è / o u regulamentu UE 1935-2004.

Applicazioni
Fibra di granu biologicu PLA cuncepitu per l'usu cù l'equipaggiu di sigillatura ultrasonica è termosaldatura.

L'avvene di a fibra di mais biologica PLA
Questa nova gamma di prudutti offre una versione compostabile certificata senza plastica di a nostra gamma tradiziunale di Infuse termosaldabile chì combina un altu rendimentu cun un focus speciale nantu à a riduzione di l'impattu ambientale à a fine di a vita.

A tecnulugia di fibra di granu biològicu PLA cunsiste à rimpiazzà u plasticu da u PLA, un materiale chì hà e stesse proprietà ma hè rinnuvevule, biodegradable è compostable dopu l'usu.

Questi filtri sò stati specificamente cuncepiti per esse realizatu à u listessu altu livellu cum'è u materiale tradiziunale di termo-sigillamentu, ma cù u vantaghju di risponde à i requisiti regulatori per u compostu industriale.

In quantu à e credenziali ambientali, a fibra di granu biologicu PLA hè certificata compostable da TÜV Austria cù l'etichetta OK Compost Industrial (cum'è u nostru cliente, hè pussibule uttene a stessa etichetta cù un prucessu di seguimentu veloce).
A fine di a vita di a fibra di granu biologicu PLA: U cunsumadore pò disposti in modu rispunsevule di sacchetti di tè di fibra biologica in u so contenetore di l'alimentariu di u cunsigliu locale o a cullezzione di rifiuti organici chì sò essenzialmente strutture di compost industriale.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2022