Tonchant®: Sacchetti di tè senza plastica: e marche chì ùn cuntenenu micca plastica è e marche chì anu sempre

E marche chì ùn cuntenenu micca plastica è e marche chì anu sempre (1)

Sapete chì certi sacchetti di tè cuntenenu plastica?Diversi marche di sacchetti di tè utilizanu polipropilene, un plasticu sigillatu, per mantene e so sacchetti di tè da cascà.Stu plastica ùn hè micca riciclabile o biodegradable.
Allora, ancu quandu si mette tutti i vostri sacchetti di tè usati in i rifiuti alimentari o in u munzeddu di compostu, pò purtà à a contaminazione plastica, perchè micca tuttu sarà sbulicatu.

3 prublemi di sacchetti di tè da esse cuscenti:

1. sacchetti di tè di carta sigillati cù una cola plastica chì li rende micca riciclabili o cumposti
2. sacchetti di tè di plastica (u saccu propiu hè fattu di plastica, micca di carta) chì cumincianu à rompe quandu si mette in acqua calda
3. plastica leaking da i sacchetti di tè in a tazza è, à u turnu, in u drinker
È questu ùn hè micca u solu prublema, a ricerca di l'Università McGill in Canada hà ancu truvatu chì certi tipi di sacchetti di tè filtranu milioni di particelle di plastica in i nostri bevande micca solu da u plasticu di sigillatura ma da u saccu stessu.

Stu prublema hè ligata à i sacchetti di tè induve u saccu propiu hè fattu di materiale plasticu, micca i sacchetti di carta chì sò più cumuni.Questi sacchetti di tè di plastica sò più spessu ligati à e marche più altu.
I scientisti anu truvatu chì un saccu di tè di plastica libera circa 11,6 miliardi di microplastici è 3,1 miliardi di particelle nanoplastiche più chjuche in a tazza.Quelli, à u turnu, finiscinu in u sistema digestivu di u bevitore.I risultati sò stati publicati in u Journal of Environmental Science & Technology.

I sacchetti di tè di marca propria di Tonchant® sò senza plastica.Avemu fattu cù PLA è sò biodegradabili.L'imballu in quale venenu hè fattu cù carta è PE biodegradable è hè oxo-biodegradable.In u nostru situ web (u ligame ùn hè più dispunibule), avemu dettu: "PLA hè un amido di granu chì incorpora materiale di biomassa (acidu polilatticu) urigginatu da e piante. È, u megliu hè chì hè biodegradable è certificatu da l'Associazione Soil à traversu l'UE. Regulamentu organicu. Sò ancu senza cola perchè sò sigillati cù u calore ".

Cum'è un serviziu di consegna per i prudutti di l'alimentariu è di e bevande biulogica, Tonchant® vende una gamma di altre marche di sacchetti di tè.

1

Tempu di Postu: Sep-07-2022