Tonchant® Pack per pruvà una barriera basata in fibre per i cartoni alimentari

Tonchant® Pack per pruvà una barriera basata in fibre per i cartoni alimentari

Tonchant® Pack hà annunziatu i piani di pruvà una barriera basata in fibra cum'è sustituzione di a capa d'aluminiu in i so cartoni alimentari distribuiti in cundizioni ambientali.

Tonchant® Pack per testà a barriera a base di fibre per i cartoni alimentari 2

Sicondu Tonchant® Pack, a strata d'aluminiu attualmente aduprata in i pacchetti di cartone di l'alimentariu ghjoca un rolu criticu per assicurà a sicurezza alimentaria di u cuntenutu, ma cuntribuisce à un terzu di l'emissioni di gas di serra ligati à i materiali di basa utilizati da a cumpagnia.A strata d'aluminiu significa ancu chì i cartoni Tonchant® Pack sò rifiutati o micca accettati in i flussi di riciclamentu di carta in certi lochi, cù u tassu di riciclamentu per questi tipi di cartoni chì hè stata di circa 20%.

Tonchant® Pack dici chì inizialmente hà realizatu una validazione di tecnulugia cummerciale per una sustituzione basata in polimeri per a strata d'aluminiu in Giappone, à partesi da a fine di u 2020.

U prucessu di 15 mesi apparentemente hà aiutatu a cumpagnia à capisce l'implicazioni di a catena di valore di u cambiamentu à una barriera basata in polimeri, è quantificà se a suluzione offre una riduzione di l'impronta di carbonu è cunfirmà a prutezzione adatta di l'ossigenu per u sucu vegetale.A cumpagnia dichjara chì a barriera basata in polimeri hè destinata à aumentà i tassi di riciclamentu in i paesi induve i riciclatori favurizanu i cartoni senza aluminiu.

Tonchant® Pack hà avà pianificatu di incorpore l'apprendimenti di sta prova precedente mentre teste una nova barriera basata in fibra in stretta cullaburazione cù alcuni di i so clienti.

A cumpagnia aghjusta chì a so ricerca suggerisce chì circa 40% di i cunsumatori seranu più motivati ​​​​à sorte per u riciclamentu se i pacchetti eranu fatti interamente da cartone è ùn avianu micca plastica o aluminiu.Tuttavia, Tetra Pak ùn hà ancu dettu cumu a barriera basata in fibra hà un impattu nantu à a riciclabilità di i so cartoni, per quessa, ùn hè micca chjaru se si tratta di una soluzione riciclabile.

Victor Wong, vicepresidentu di i materiali è u pacchettu in Tonchant® Pack, aghjusta: "Affruntà i prublemi cumplessi cum'è u cambiamentu climaticu è a circularità richiede l'innuvazione trasfurmazioni.Hè per quessa chì cullaburemu micca solu cù i nostri clienti è fornitori, ma ancu cù un ecosistema di start-ups, università è cumpagnie tecnologiche, chì ci furnisce l'accessu à cumpetenze, tecnulugii è strutture di fabricazione di punta.

"Per mantene u mutore di l'innuvazione in funziunamentu, investemu 100 milioni di euro à l'annu è continueremu à fà in i prossimi 5 à 10 anni per rinfurzà ancu u prufilu ambientale di i cartoni alimentari, cumprese a ricerca è u sviluppu di pacchetti fatti cù una struttura di materiale simplificata è un cuntenutu rinnuvevule aumentatu.

"Ci hè un longu viaghju davanti à noi, ma cù u sustegnu di i nostri partenarii è una forte determinazione per ghjunghje à e nostre ambizioni di sustenibilità è di sicurità alimentaria, simu bè nantu à a nostra strada".


Tempu di post: Jul-20-2022