Tonchant.: Fate un usu cumpletu di u cuncettu di cunvertisce u bagasse da i rifiuti à u tesoru

Fate un usu cumpletu di u cuncettu di cunvertisce u bagasse da i rifiuti à u tesoru

Prospettiva storica è previsione di u mercatu per i prudutti di vasellame Bagasse

Principalmente guidatu da a crescente dumanda di soluzioni di imballaggi sustenibili eco-friendly in u globu, u mercatu globale di i prudutti di vasellame di bagasse hè destinatu à espansione à 6.8% CAGR trà u periodu di previsione 2021 è 2031 in paragunà à 4.6% CAGR registratu durante u periodu storicu. di 2015-2020.

I prudutti di a tavola Bagasse sò di moda è ammirati cum'è una alternativa verde à a tavola di plastica.I prudutti di a tavola Bagasse o i prudutti di a tavola in fibra di zuccheru sò fatti da u residu di canna di zuccheru, chì hè un sustitutu ecològicu di i prudutti di polistirene è Styrofoam.

Quessi sò ancu cunnisciuti cum'è prudutti di tavola biodegradabili di canna di zuccaru è sò ligeri, riciclabili è venenu cù altre attributi unichi.I prudutti di a tavola Bagasse cum'è piatti, tazze, ciotole, vassoi è posate sò assai dumandati in l'industria alimentaria è di bevande.
Emergenu cum'è soluzioni di imballaggio alimentari preferite trà i cunsumatori per via di e so caratteristiche uniche cum'è robustezza, durabilità è una vita più longa.

Anu guadagnatu impulsu trà e caffetterie di mente verde, u settore di l'alimentariu, i ristoranti di consegna rapida è i servizii di catering.Oltre à i caffè è à i ristoranti, i prudutti di a tavola di bagassa sò previsti per esse largamente dispunibili in ipermercati, negozi di cunvenzione è supermercati per via di a preferenza di i cunsumatori per una soluzione di imballaggio conveniente è sustenibile.

Questi prudutti di tavola sò 100% biodegradabili, eco-friendly, è si decomponenu in 60 ghjorni.A preferenza di i clienti per l'imballaggi ecologichi è sustinibili crea dunque prospettive di crescita di u mercatu.

Cumu a crescita rapida di u settore di i servizii di ristorazione di l'alimentu influenza a vendita di prudutti di vasellame di Bagasse?

Bagasse hè una soluzione di imballaggio ecosostenibile elegante è elegante fatta di fibra di canna di zuccheru ricuperata, adattata per servire è imballaggi friddi è caldi.A ristorazione di l'alimentariu, a cena, l'imballaggio di l'alimentu per andà mostranu un aumentu rimarchevule in l'usu di i prudutti di vasellame di bagasse per via di a so robustezza è eccellenti caratteristiche di resistenza termica.

Queste stoviglie sò ancu sicure per u microonde è a refrigerazione, chì aiutanu à u riscaldamentu è u almacenamentu di l'alimentariu senza perde a qualità di l'alimentariu.A so pruprietà d'insulazione mantene l'alimentu caldu per più di i prudutti di carta è plastica.

U mercatu di i prudutti di a tavola di bagassa hè alimentatu da l'espansione di i ristoranti è di i servizii di catering à serviziu rapidu per via di i stili di vita veloci è di u crescente standard di vita.A preferenza di i cunsumatori versu a consegna sicura, igienica è di fast-food hà incuraghjitu l'operatori di servizii alimentari à optà per i prudutti di vasellame di bagasse resistenti à l'acqua, u grassu è u grassu.

Per quessa, u mudellu cambiante di l'alimentariu è i formati sò previsti per guadagnà pupularità trà i cunsumatori millenniali.Tutti questi fattori sò previsti per spinta a dumanda di u mercatu di i prudutti di bagasse.
Cume i Regolamenti stretti Affettanu u Mercatu di i Prodotti di Tavola Bagasse?
E preoccupazioni per a prutezzione di l'ambiente anu fattu i cunsumatori più cuscenti di i prudutti acquistati è usati in a so vita di ogni ghjornu.Ci hè un cambiamentu notevolmente in a scelta di i cunsumatori versu l'imballaggi ecologichi, postu chì sceglienu di aduttà un stile di vita più verde.

Bagasse hè una soluzione alternativa sustenibile per i combustibili fossili è i prudutti di plastica.Hè cunsideratu eco-amichevule è sustinibili postu chì si decompone facilmente.I prudutti di Styrofoam ùn si degradanu mai, mentre chì i prudutti di plastica o di polistirene piglianu finu à 400 anni per degrada.Per d 'altra banda, u bagasse hè compostable è generalmente biodegrade in 90 ghjorni.

Cù l'intolleranza crescente versu u plasticu dispunibile è l'implementazione di rigulamenti stretti chì pruibiscenu l'usu unicu di i prudutti di plastica, l'attenzione si sposterà nantu à l'alternative sustinibili, cum'è i prudutti di bagasse.

Qualessu hè l'Applicazione Primaria di Tonchant di i prudutti di vasellame Bagasse ?

Fate un usu cumpletu di u cuncettu di cunvertisce u bagasse da i rifiuti à u tesoru 2

L'alimentazione hè u segmentu di l'applicazioni più lucrativu in u mercatu di i prudutti di bagasse.U segmentu di l'alimentariu hè stimatu per guidà cù una quota di u valore di u mercatu di ~ 87% in 2021. I prudutti di a tavola Bagasse convenienti per serve l'alimentu è sò facilmente dispunibuli durante i grandi partiti, funzioni è cerimonii.

Sò facilmente dispunibili à prezzi accessibili.Accoppiata cù questu, a preferenza di i cunsumatori per a tavola ecologica hà da risultatu in una alta dumanda di vasi di bagasse in u settore di l'alimentariu.

Paisaghju cumpetitivu

I pruduttori di prudutti di vasellame di bagasse si concentranu nantu à l'introduzione di prudutti sustinibili ma innovativi, persunalizazione di i prudutti per guadagnà l'attenzione di u cliente.Sò ancu destinati à espansione è partenarii strategichi cù altri fabricatori.
In nuvembre 2021, Tonchant hà lanciatu una seria di sette novi prudutti.Questi prudutti sò fatti da a canna di zuccaru vegetale è certificati cum'è compostable.Questi cuntenituri sò adattati per ristoranti, supermercati, etc.
In maghju 2021, Tonchant hà assuciatu cù Eco Products per furnisce imballaggi sustinibili per a Nova Zelanda è l'Australia.
In April 2021, Tonchant hà lanciatu prudutti innovatori è compostabili.U so novu pruduttu in linea di vasellame di bagasse usa un finitu rusticu da u granu sanu, furmatu è finitu in un solu prucessu simplificatu per una efficienza di produzzione aumentata.


Tempu di post: Jul-20-2022