Tonchant® - Mantene u tempu di u cuncettu di prutezzione di l'ambiente di cuncepimentu di imballaggio innovativu

A cumpagnia di imballaggi sustinibili Chine Tonchant® hà allargatu a so cullaburazione cù VAHDAM TEA®, una cumpagnia di tè indipendente basata in l'India.

L'imprese hà iniziatu a so cullaburazione, chì implicava Tonchant® chì sviluppava imballaggi compostabili per sacchetti di tè unicu VAHDAM TEA®, l'annu passatu.

Tonchant® hà avà creatu imballaggi per i più grandi sacchetti di tè sciolti di a cumpagnia è cullezzione di sacchetti di tè piramidali.

U direttore di l'operazione VAHDAM TEA® Jason hà dettu: "Semu stati assai impressionati da u modu innovativu chì Tonchant® hà avvicinatu à a nostra sfida di imballaggio precedente.

"L'approcciu di cullaburazione hà assicuratu chì l'imballu era perfettu per i nostri prudutti, è era estremamente ben accoltu da i nostri clienti.

"Dopu u successu di u prugettu iniziale, avemu vulsutu intruduce l'imballaggi compostabili in tutta a nostra gamma di prudutti.

"Tonchant® hà creatu una gamma di soluzioni su misura chì mantene i nostri prudutti freschi per più tempu è furnisce una grafica spiccata, in alta definizione."

U novu imballaggio compostable per VAHDAM TEA® hè statu cuncepitu per furnisce un altu rendiment mentre cuntribuisce à i sforzi per salvaguardà e risorse naturali.

Tonchant® hà scupertu chì l'imballu s'hè decompostu cumpletamente in 26 settimane è i materiali sò tornati à a terra senza alcun impattu ambientale dannosu.

Amanda, u direttore di sviluppu di u novu cummerciale di Tonchant®, hà dettu: "Hè statu un privilegiu esse dumandatu da Jason per travaglià cù a cumpagnia una volta di più.

"Eramu tutti entusiasmati di u successu di u prughjettu di u saccu di tè unicu è l'espansione di l'imballu in una gamma più larga hè un appruvamentu eccezziunale sia di u nostru approcciu à u disignu è di a creazione, sia di l'altu standard di imballaggio chì producemu".

U mese scorsu, Tonchant® hà cuncepitu imballaggi compostabili per u grossista di alimenti salutari Websturant Store, cun una tecnulugia di barriera di l'ossigenu rinfurzata pensata per allargà a vita di i prudutti.

U pacchettu rimpiazzerà l'imballu di plastica micca riciclabile attualmente utilizatu per a gamma di alimenti sani Webstaurant Store, chì include legumi, fagioli, cereali è frutti secchi.


Tempu di post: Jul-20-2022