Tonchant.: Aumentà u cuncettu di pruduzzione di imballaggi riciclabili

Perchè u Packaging Sostenibile?

I cunsumatori piglianu sempre più decisioni basate nantu à i so valori eco-cuscienti.In u risultatu, e marche anu da mette un enfasi più grande nantu à l'imballaggi eco-cuscenti chì appellu à i stili di vita di i cunsumatori se volenu vede a so marca successu.Sicondu u studiu di Future Market Insights (FMI) nantu à l'industria globale di l'imballaggio, per via di l'aumentu di i rifiuti plastichi causati da l'imballaggi, l'attori di u mercatu in u mondu si concentranu avà nantu à u materiale di imballaggio biodegradable è riciclabile.

Sicondu una recente indagine di 80 000 persone in u mondu sanu, u 52% di i cunsumatori volenu imballaggi riciclati 100% è 46% volenu vede imballaggi biodegradabili.Questi numeri mettenu in risaltu a necessità di cunsiderà ciò chì significa un imballaggio veramente sustenibile.

Ùn hè micca surprisante, dunque, chì cuntinueghja à esse un afflussu di imballaggi alternativi chì si fa strada in u mainstream è in i nostri scaffali.Eccu alcuni tendenzi chjave chì facenu onda in u mondu di l'imballaggi sustinibili.
Scelta di Tonchant : PLASTIQUE ECO-FRIENDLY E PLASTIQUE RICICLATA
Ùn ci hè micca sguassatu - alcuni bisogni di spedizione necessitanu un materiale robustu è affidabile chì ùn si rompe micca è pò sustene carichi pesanti.Mentre chì assai di l'alternattivi basati in materie prime biulogica ponu esse grandi cuntenituri, cuscini o riempitivi, ci sò sempre i tempi quandu solu u plasticu farà.
Eppuru ùn ci hè bisognu di tagliate e vostre credenziali eco in questi casi, postu chì avete 100 per centu opzioni di plastica riciclata.Da tazze, sacchetti esterni è cesti, pudete sceglie materiali eco-friendly per tutti i vostri bisogni.
Tonchant piglia in contu i seguenti punti:

1.Decrease Packaging

nutizie-3 (1)

I cunsumatori sò sempre più frustrati cù a ricezione di prudutti superimballati

Packaging 2.Right-Size

nutizie-3 (2)

Minimizà u vostru imballaggio per adattà u vostru pruduttu ghjustu mentre uttene a prutezzione ghjusta, sceglite quale hè ghjustu per voi.

Packaging 3.Recyclable

nutizie-3 (3)

Dopu diminuite a quantità di imballaggio chì site
usendu, assicuratevi chì hè 100% riciclabile.

4.Made di Cuntinutu Recycled

nutizie-3 (4)

I sacchetti di polietilene riciclati è i Mailers fatti cù u cuntenutu riciclatu riducenu i rifiuti in discarica è sò 100% recyclable.re infurmazione nantu à u labellu How2Recycle
Stampate u vostru pacchettu è i sacchetti di polietilene riciclati cù un missaghju chjaru di riciclabilità, u cuntenutu riciclatu chì hè cumpostu, è una etichetta di riciclà.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2022