s型茶包_03

Caroline Igo (ella/ella/ella) hè un editore CNET Wellness è Coach Certified Sleep Science.Hà ricivutu u so diploma di bachelor in scrittura creativa da l'Università di Miami è cuntinueghja à migliurà e so cumpetenze di scrittura in u so tempu liberu.Prima di unisce à CNET, Caroline hà scrittu per l'ancu di CNN Darin Kagan.

Cum'è qualchissia chì hà luttatu cù l'ansietà per a maiò parte di a mo vita, ùn aghju mai trovu un locu in a mo rutina matina per u caffè o qualsiasi altra bevanda caffeinata.Sè vo site una persona cù ansietà o stress, duvete ancu evità u caffè.A cafeina in u caffè pò imite i sintomi d'ansietà, aggravando ogni ansietà sottostante.

U tè hè u mo sustitutu di caffè.Tè d'erbe è decaffeinati sò grandi per u mo corpu per processà è ancu alleviate alcuni di i sintomi.Avà beiu una tazza di tè à a matina è à a sera per trattà cù a mo ansietà è u stress.Duvete ancu.
Questa lista curata presenta e migliori marche è tè cù ingredienti scientificamente pruvati per allevà u stress è l'ansietà.Aghju pigliatu in contu e recensioni di i clienti, u prezzu, l'ingredienti è a mo sperienza.Questu hè u megliu tè per allevà l'ansietà è u stress.
Tazo hè una di e migliori marche di tè in u mercatu è unu di i mo preferiti.Non solu pruduce tè di caffeina premium, ma offre ancu una grande selezzione di tè decaffeinati è di erbe.

Tazo's Refresh Mint Tea hè una mistura di menta, menta è un toccu di estragon.A menta hè un rimediu naturali per l'ansietà è u stress.A ricerca preliminare nantu à a menta, in particulare, suggerisce chì u tè di menta pò ancu migliurà a memoria è migliurà a qualità di u sonnu.
Buddha Tea hè fatta cù ingredienti puri, sacchetti di tè senza imbiancatura, imballaggi in cartone 100% riciclabili è riciclabili, è senza aromi artificiali, culori, conservanti o OGM.U so tè biologicu di passion fruit hè ancu senza cafeina.
Passiflora hè un aiutu di sonnu putente è naturali.Studi recenti mostranu chì pò trattà i disordini di u sonnu spessu associati à l'ansietà, cum'è l'insomnia.In ogni casu, sè vo site incinta o allattata, parlate cù u vostru duttore, perchè a passionflower pò esse micca bè per voi.
Ingredienti: Ginger Root, Aroma Naturale di Limone è Ginger, Foglie di Blackberry, Linden, Buccia di Limone è Lemongrass.
Twinings hè una cumpagnia di tè di Londra chì furnisce i prudutti di tè per più di 300 anni.I so tè premium sò generalmente di prezzu moderatu.Twinings Lemon Ginger Tea hè scrittu cum'è rinfrescante, caliu è ligeramente piccante (grazie à u ginger).
A radica di ginger hà assai proprietà benefiche per u corpu.Ginger reduce l'ansietà.In un studiu, l'estratto di ginger pareva trattà l'ansietà in modu efficace cum'è diazepam.Agisce ancu com'è un antioxidante è antiinflamatoriu è pò ancu abbassà i livelli di zuccaru in sangue in e persone cun diabete.
Ingredienti: Estratto di passiflora biologica, estratto di radice di valeriana biologica, radice di liquirizia biologica, fiori di camomilla biologica, foglie di menta biologica, foglie di calotta biologica, baccelli di cardamomo biologico, corteccia di cannella biologica, rosa canina biologica, fiori di lavanda biologica, foglie di stevia biologica e arancio biologico. Savore...

A marca Yogi serà u più caru in questa lista.Yogi Tea hè 100% basatu nantu à a salute - chì significa chì i so tè sò fatti per a vostra salute cù solu ingredienti organici - è offre prudutti per a stagione fredda, sustegnu immune, detox è u sonnu.Ogni tè hè certificatu USDA Organic, Non-GMO, Vegan, Kosher, Free of Gluten, No Artificial Savors or Sweeteners.U so tè di dorme hè ancu senza cafeina.
Hè megliu bevutu una ora prima di lettu, Yogi Bedtime Tea hè basatu annantu à l'aiuti naturali di u sonnu, cum'è a passiflora, a radica di valeriana, a camomilla, a menta piperita è a cannella - l'estratto di cannella hè statu dimustratu per aumentà i livelli di melatonina.
Stu balsamo di limonu in foglie sò naturali, organici è senza cafeina.I foglie venenu da a Republica di Serbia è sò imballati in i Stati Uniti.Per piacè nutate chì avete bisognu di un filtru per fà stu tè perchè ùn sò micca sacchetti di tè individuali.
A melissa di limonu hè assai simili à e foglie di menta, ma cù un gustu è aroma di limonu.In più di u stress è l'ansietà, hè spessu usatu per allevà a depressione è i disturbi di u sonnu.Lemon Balm aiuta à allevà a depressione è l'umore aumentendu i livelli di GABA-T, un neurotrasmettitore chì calma u corpu.
Inoltre, questu hè u megliu affare - u pacchettu hè una libbra di foglie di balsamo di limonu.Un pacchettu pò pruduce circa 100 + tazzi di tè, secondu quante cucchiaini di erbe aghjunghje à una tazza d'acqua.

Cum'è Twining è Tazo, Bigelow hè una marca maiò chì hà fattu tè per più di 75 anni.Bigelow offre tè senza glutine, senza OGM, kosher è imballati in i Stati Uniti.U tè di cunfortu di camomilla hè ancu senza cafeina.
Ùn hè solu stu tè cunnisciutu per e so proprietà calmante, a camomilla sustene ancu un sistema digestivu sanu.Hè un antiinflamatoriu, antioxidante, è i studii mostranu chì pò aiutà cù diarrea, nausea è ulcere di stomacu.
L'infusioni d'erbe sò calde è calmante, è sò spessu beie mentre sò seduti.In un studiu randomized, double-blind, u tè hè statu ancu dimustratu à i livelli più bassi di cortisol (l'hormone di stress).I tè d'erbe cuntenenu spessu ingredienti cum'è camomilla, balsamo di limonu o menta, chì sò stati ligati à l'ansietà è u stress.

Una tazza di tè verde preparatu cuntene circa 28 mg di cafeina, mentre chì una tazza di caffè cuntene 96 mg.Sicondu a quantità di cafeina chì u vostru corpu pò tollerà oltre l'ansietà persistente, chì pò esse abbastanza per aggravà i sintomi d'ansietà.Tuttavia, certi studii anu dimustratu chì u tè verde pò allevà u stress è l'ansietà.Studi più longu sò necessarii per cunfirmà cumplettamente sta dichjarazione.
Menta, ginger, balsamo di limonu, camomilla è altri tè nantu à a lista sò stati pruvati per aiutà à riduce l'ansietà.In ogni casu, u balsamo di limonu in particulare hè stata utilizata per allevà i sintomi di depressione, è i studii anu dimustratu risultati promettenti.
L'infurmazioni cuntenute in questu articulu sò solu per scopi educativi è informativi è ùn sò micca pensati à esse cunsiglii medichi o medichi.Sempre cunsultate un duttore o un altru duttore qualificatu di assistenza sanitaria per qualsiasi quistione chì pudete avè nantu à a vostra cundizione di salute o i scopi di salute.


Tempu di post: 18-Sep-2022