Quandu si tratta di l'industria F&B, riducendu l'usu di dispunibuli di plastica hè unu di i passi più intuitivi versu a sustenibilità.
甘蔗渣餐具_01

I media Mainstream anu parlatu sò tutti i clienti di Tonchant, una sucietà chinesa chì furnisce prudutti è imballaggi di serviziu di l'alimentariu basati in pianta è neutrali in carbonu.

Fattu da materie prime rapidamente rinnuvevuli cum'è u legnu certificatu FSC™ è a canna di zuccheru rapidamente rinnuvevule, un sottuproduttu di l'industria di raffinazione di zuccheru - BioPak offre una alternativa più sustenibile à l'imballaggi in plastica.

Avà, pudete truvà ciotole è tazzi compostabili è ancu cannucce di carta acquistate da BioPak in punti di vendita F&B selezziunati sottu u Gruppu è in i so avvenimenti.

Un cliente relativamente recente di Tonchant hè un ristorante di barbecue stellatu Michelin Burnt Ends, chì hà cuminciatu à travaglià cù Tonchant circa un mese prima di l'iniziu di a pandemia.

U so capu di l'operazioni di a cucina, Alasdair Mckenna, hà spartutu chì u ristorante avia da esaminà e spedizioni in casa à quellu tempu per mantene u ristorante.

Fabbrica diretta per feste Piatti usa e getta Piatti da tavola di nozze Vassoi alimentari in bagasse

Adattà à l'usu di prudutti cumpostibili
Quandu hè dumandatu nantu à e sfide per fà stu cambiamentu à i prudutti compostabili, a risposta hè - senza sorpresa - u costu.

U portavoce di Owling Enterprises hà spartutu chì u costu di l'usu di l'imballaggi compostable hè "almenu u doppiu" di quellu di styrofoam.

Tuttavia, hà aghjustatu chì Tonchant hà sappiutu furnisce prezzi assai competitivi.


Tempu di Postu: 25-Sep-2022